مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 اسفند 1400 ساعت 12:372022-03-14حوادث

پلیس کرمانشاه آماده برقراری امنیت مردم و مسافران در ایام نوروز است 


فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از آمادگی پلیس برای برقراری امنیت مردم و مسافران در ایام نوروز خبر داد و گفت: با همه توان از امنیت شهروندان دفاع و اجازه نمی دهیم اشرار و اراذل کام مردم را تلخ کنند.

- ایسنا/کرمانشاه فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از آمادگی پلیس برای برقراری امنیت مردم و مسافران در ایام نوروز خبر داد و گفت: با همه توان از امنیت شهروندان دفاع و اجازه نمی دهیم اشرار و اراذل کام مردم را تلخ کنند.

  سردار علی اکبر جاویدان در صبحگاه عمومی انتظامی استان اظهار داشت: هدف اول پلیس پیشگیری از وقوع جرائم و افزایش سطح امنیت جامعه است که برای رسیدن به این مهم همکاران پرتلاش ما شبانه روز تلاش می کنند.

وی با بیان اینکه کرمانشاه استانی ناامن برای مجرمان و خلافکاران دانست، گفت: مردم مطمئن باشند پلیس با همه توان برای ارتقاء امنیت جامعه شبانه روز تلاش و اجازه عرض اندام به افراد مجرم را نمی دهد.

جاویدان خاطرنشان کرد: با توجه به فرا رسیدن ایام نوروز و حضور بیشتر مردم در مکان های عمومی و تفریحی ماموران پلیس آماده تر از هر زمان دیگری در کنار آنها برای حفظ آرامش و امنیتشان حضور خواهند داشت.

وی حفظ امنیت جامعه را یکی از وظایف ذاتی پلیس برشمرد و گفت: در عین حال از عموم مردم نیز درخواست داریم تا ما را در رسیدن به این مهم یاری کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلیس کرمانشاه آماده برقراری امنیت مردم و مسافران در ایام نوروز است 

پلیس کرمانشاه آماده برقراری امنیت مردم و مسافران در ایام نوروز است